Ghid pentru crearea unui Landing Page care convertește

Una dintre cele mai importante povești pe care le transmiteți utilizatorilor dvs. este prin pagina de destinație (Landing Page) a afacerii dvs.

O pagină de destinație poate informa vizitatorii despre afacerea dvs. și îi poate transforma în unul dintre viitorii dvs. clienți. Fiecare pagină de destinație atrăgătoare pe care o vedem pe internet este proiectată prin combinarea diferitelor blocuri de conținut într-un mod coerent, având ca scop principal conversia. În acest articol, vom analiza fiecare componentă a unei pagini de destinație.

Ce este un Landing Page?

O pagină de destinație este o pagină independentă care reprezintă o afacere/organizație în care pot ajunge potențialii clienți prin:

  • E-mailuri
  • Motoare de căutare
  • Social Media

Odată ce un utilizator ajunge pe pagina de destinație, este încurajat să întreprindă o acțiune, iar atunci când utilizatorul efectuează acțiunea dorită, pagina de destinație a reușit să îl convertească în client.

Lucruri de reținut în timpul proiectării unei pagini de destinație

În timpul proiectării unei pagini de destinație trebuie să vă amintiți de anumite lucruri pentru a crește numărul de conversii.

  • Construiți pagina responsivă, adoptând o abordare de design „mobile-first”, aproximativ 90% dintre utilizatorii de internet accesează internetul folosind un telefon mobil, așadar optimizarea paginii de destinație pentru dispozitive mobile este importantă.
  • Transmiteți o propunere de valoare clară. Pentru a transforma vizitatorii în clienți, trebuie să arătați beneficiile produsului. Evidențiați punctul forte al produsului, ceea ce îl diferențiază de concurență și cum acest produs va aduce valoare utilizatorului.
  • Mențineți o ierarhie vizuală bună, pentru a vă asigura că vizitatorul scanează pagina de destinație așa cum ați intenționat, ierarhia vizuală este foarte crucială. Fluxul paginii ar trebui să le spună despre întregul produs și ofertele sale cu cât mai puțină fricțiune posibilă, fără a copleși vizitatorul.
  • Imaginile voastre vor spune povestea voastră, evitați utilizarea imaginilor cu rezoluție scăzută care ar putea arăta pixelate. Încercați să utilizați mai multe ilustrații vectoriale și imagini, dacă este posibil.
  • Culoarea contează, în design, culoarea joacă un rol imens în psihologia umană și afectează modul în care simțim anumite emoții. Utilizarea unei palete de culori potrivite poate ajuta utilizatorii să se conecteze mai bine cu brandul și să afecteze conversiile.

Elementele esențiale pe care trebuie să le conțină un Landing Page

Toate paginile de destinație sunt construite diferit, dar unele elemente rămân aceleași în toate, elementele de bază ale unei pagini de destinație sunt:

  • Antet
  • Titlu principal
  • Subtitlu
  • Apel la acțiune
  • Imagine erou
  • Beneficii și caracteristici
  • Probe sociale
  • Obiectiv de conversie
  • Subsol

Antet

Primul element al unei pagini de destinație ar trebui să fie logo-ul brandului în antet. Asigurați-vă că logo-ul este lizibil și se evidențiază. În cazul legăturilor de navigare, mențineți un stil simplu pentru a nu atrage prea multă atenție.

Titlu principal

Primul lucru pe care vizitatorul îl citește pe site-ul dvs. va fi titlul principal. Titlul dvs. ar trebui să transmită beneficiul principal sau propunerea dvs. de valoare unică. Utilizați titluri atrăgătoare și persuasive pentru a captura atenția utilizatorului, dar evitați utilizarea jargonului care ar putea confuza publicul. Puteți arăta cum produsul dvs. poate oferi o soluție la problemele cu care se confruntă utilizatorul.

Subtitlu

Subtitlul este foarte important deoarece vă oferă posibilitatea de a explica punctul forte al produsului într-un mic bloc de text. Asigurați-vă că oferiți mai multe detalii despre titlul principal. Această parte poate fi o extensie directă a titlului principal sau puteți scrie despre valoarea pe care produsul dvs. o poate oferi clientului.

Apel la acțiune (CTA)

Când vine vorba de butonul CTA, poate părea foarte simplu, dar există mai mult în spatele său. Pentru a motiva utilizatorul, utilizați un limbaj clar și orientat spre acțiune, care indică în mod clar ce acțiune va întreprinde utilizatorul. Cu cât CTA este mai direct, cu atât utilizatorul se va simți mai obligat să facă clic pe el. În timp ce proiectați CTA-ul, amintiți-vă să:

  • Folosiți culori puternice și strălucitoare aici pentru a face ca CTA-ul dvs. să iasă în evidență față de celelalte elemente și să creeze un contrast.
  • Folosiți expresii acționabile, cum ar fi „Abonează-te la newsletterul nostru” în loc de expresii simple precum „trimite”. Acest lucru le oferă utilizatorilor senzația că au o conversație cu butonul.
  • Folosiți indici vizuali care indică către CTA.

Imagine erou

Imaginile sunt procesate mai rapid decât textul în creierele noastre. Așa veți crea o primă impresie asupra utilizatorului, așadar asigurați-vă că nu utilizați imagini generice din stoc. Imaginea erou ar trebui să arate clar contextul utilizării produsului. Dacă produsul nu poate fi reprezentat direct de nicio imagine, utilizați orice imagine care spune o poveste despre produs.

Beneficii sau Caracteristici

Când utilizatorul ajunge pe pagina de destinație, titlul principal și subtitlul nu sunt întotdeauna suficiente pentru ca utilizatorul să afle despre produs/serviciu. De aceea, trebuie să ilustrați beneficiile produsului/serviciului pentru ca ei să afle mai multe despre produs sau cum funcționează. Proiectarea corectă a acestei secțiuni este foarte crucială, deoarece va oferi o imagine de ansamblu a produsului/serviciului. În timpul proiectării secțiunilor de beneficii, amintiți-vă întotdeauna să:

  • Utilizați ilustrații/pictograme pentru a evidenția fiecare beneficiu și a oferi utilizatorului mai mult context.
  • Împărțiți fiecare beneficiu întrun card și asigurați-vă că conținutul vizual și textul sunt bine echilibrate.
  • Încercați să mențineți în jur de 3-6 carduri pentru a transmite beneficiile sau caracteristicile pe care produsul le va oferi.

Dovada Socială

Frecvent, ne inspirăm din alegerile celor din jurul nostru și le adoptăm. Dacă observi că cel mai bun prieten al tău a achiziționat un Google Pixel, este foarte probabil să optezi și tu pentru un Google Pixel atunci când îți vei cumpăra următorul telefon.

Deciziile pe care le luăm sunt adesea puternic influențate de alte persoane și acest lucru poate fi o modalitate excelentă de a construi încredere în viitorii tăi clienți, evidențiind experiențele clienților anteriori. Dovada socială este una dintre cele mai importante instrumente pentru a construi încrederea clienților tăi, dar este necesar să ții cont de anumite lucruri atunci când plasezi dovada socială:

  • Nu folosi dovezi sociale false. Dacă introduci testimoniale false și clienții tăi află în vreun fel despre asta, va aduce imaginea mărcii tale la pământ.
  • Proiectează această secțiune în așa fel încât vizitatorii tăi să poată identifica persoanele care oferă mărturii.

Obiectiv de Conversie

Scopul principal al unei pagini de destinație este să convertească vizitatorul site-ului tău în client. Acest lucru poate fi realizat prin intermediul unui formular de generare a lead-urilor sau printr-un buton CTA independent.

  • În cazul generării de lead-uri folosind formularul, există un mic preț de plătit. Introducerea unui formular poate provoca multă fricțiune, așa că este necesar să păstrezi câmpurile formularului la un minim și să folosești doar câmpuri relevante și importante. Pentru a îmbunătăți experiența, încearcă să folosești o mică animație de recompensă pentru conversie.
  • Butonul CTA independent este simplu de proiectat, dar asigură-te că comunici clar acțiunea pe care utilizatorul o va întreprinde.

Subsol

În cele din urmă, ajungem la sfârșitul paginii de destinație, unde este vorba despre evidențierea prezenței afacerii pe alte platforme de socializare. Mențineți această secțiune cât mai simplă posibil, prezentând doar logo-ul afacerii și butoane care duc către alte rețele de socializare.

Concluzie

Paginile de destinație reprezintă fața unei afaceri și ar trebui să fie testate în detaliu pentru a preveni abandonul și a îmbunătăți conversia unei afaceri. Proiectarea fiecărei secțiuni ținând cont de anumite aspecte îmbunătățește semnificativ experiența utilizatorului și influențează creșterea unei afaceri. Sper că ai avut oportunitatea să înveți ceva nou din acest articol.

 

La Well Design, suntem aici pentru a-ți transforma viziunea în realitate digitală. Cu o echipă de experți în web design și dezvoltare, suntem dedicați să creăm site-uri web personalizate și captivante, adaptate nevoilor unice ale afacerii tale. Avem experiență în construirea site-urilor de la zero sau în revigorarea celor existente, aducându-le la viață cu un design uimitor și funcționalități avansate.

Un site web profesional nu este doar un activ digital, ci și un partener de încredere în creșterea afacerii tale. Te ajutăm să-ți promovezi produsele și serviciile într-un mod captivant și interactiv, transformând vizitatorii în clienți loiali.

Vlad
Vlad

Utilizam cookie-uri pentru a ne asigura că îți oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Continuând să navighezi, ințelegem că ești de acord cu politica noastră de cookies.

Call Now Button